to jenter og ett gull i magen Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 er 6+4 og har hatt blødning og spotting. var på ul og det var fortsatt blod i livmora men mye mindre. skal fly til tallin om 8 dager. går dette bra tror dere??? jeg vil ikke miste spira mi:(
Trultemora er presseklar!! Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Da jeg hadde stor blødning liggende og true rett over fosteret i forrige svangerskap, så fikk jeg beskjed om å ikke ha sex på 6 uker... alt annet var lov... Han kunne ha pakka meg inn i bobleplast i 6 uker, men som han sa så hjelper ikke det om fosteret er sykt.. Hvis kroppen din har bestemt seg for at fosteret ikke er levedyktig, så vil det nok aborteres uansett hvor man er hen... Lykke til, tenk positivt og kos deg på tur!!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2011 hjertet slo som bare det i går 6+3:) jeg vet bare ikke. leser så mange steder at med småblødninger skal man ikke fly. mange som sier det og:(
summer85 Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Ring legen din å spør, ingen som vet det bedre enn legen/jordmor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå