RockMyWorld Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Noen som har tips? Kan jeg smøre på noe? A-creme, tyrolersalve? Vet det ikke er farlig for mini, men han har virkelig mye av de, så det plager mor litt....:-)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 Er nok bare å vente til det går vekk av seg selv. Jeg hadde ikke begynt å smøre inn med forskjellige ting iallfall. Men nå tenker jeg at det bare er hormonutslett og sånn er det bare. hehe
ROFL Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 De fleste babyer har hormonutslett/ rev. Det er nok ikke så mye å gjøre med det, og det forsvinner av seg selv innen kort tid.
RockMyWorld Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2011 Det plager meg fordi det ser helt forferdelig ut. Det er veldig rødt og ser betent ut og masse gule kviser, men han er jo rolig, så derfor er han vel ikke plaget av det, men det ser virkelig vondt ut. Og så blir jeg jo usikker på om det er noe jeg gjør, snuppa hadde ikke sånn i det hele tatt. Har hatt det noen uker nå, og blir bare verre og verre. Men får vel være tålmodig å se om det går over av seg selv da :-)
*Lissi* Skrevet 5. mai 2011 #6 Skrevet 5. mai 2011 Hormonutslett, helt normalt. Forsvinner av seg selv. For all del ikke pirk på de.
tre små knotter Skrevet 5. mai 2011 #7 Skrevet 5. mai 2011 Min hadde også mange, ikke rør de, la de forsvinne av seg selv. Huden ble etterhver glatt, myk og fin
Gjest Hercule Poirot Skrevet 5. mai 2011 #8 Skrevet 5. mai 2011 Ikke rør, ikke smør! La det være - blir snart borte, er helt normalt, "alle" små har sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå