bIomstre Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Altså.... jeg antar det er fler enn meg som er MØKKA LEI all trøbbel og heft er på forumet? Hva med en forflytning?? Mammanett.no har et foum som heter grønne fingre.... http://mammanett.no/forum/forumdisplay.php?96-Grønne-fingre Det ser ganske innakrivt ut da men... Vi kan vel lage litt liv? Oprette brukere med samme nick som her, eventuelt med dib foran eller bak hvis det er opptatt? Aner ikke hvor bra mammanett er, men det kan vel ikke bli værre eller? For/imot? Forslag til andre steder å flytte?
Gjest sug lut Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Skal man først flytte så hvorfor ikke flytte ut av mammaverdenen fullstendig? Ikke at jeg har noen gode ideer til hvor og hvordan.
bIomstre Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2011 Gjerne det, men da må vi ha hvor og hvordan altså ;-) Og seriøse hageforum er for skumle.... Hvor kan man lufte frustrasjoner om hvasomhelst samt dele tomatgleder lissom?
bIomstre Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2011 google sier vi bør flytte til hamara-forum.com... så da gjør vi vel det?Tror Gup Shup er rette plassen for oss... der trenger man vist ikke holde seg til tema... http://www.hamara-forum.com/forumdisplay.php?f=27
bIomstre Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2011 Nei, nåååh fant jeg det: http://www.amazon.co.uk/tag/dibber%20garden%20tools/forum/ref=tag_cdf_hd_icdf/278-4567302-0442607 :-) (får vel skrive litt rapport igjen....)
Gjest amandine Skrevet 6. mai 2011 #6 Skrevet 6. mai 2011 Jeg re forsåvidt helt enig i at teknikken her er grenseløst irriterende! Når det er sagt, må jeg også si at jeg synes det er deilig å kunne diskutere all slags skit med supre krangledamer,- det er mentalhelse på høyt nivå, og jeg vender alltid tilbake(siden 2002...) Nå kommer jeg ikke lenger til å ha så fryktelig mye tid, hi hi jobbstart mandag og slutt på fleksibel pc-tid! Men krangle sjekker jeg nok uansett fra tid til annen!
bIomstre Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2011 He, he, jeg ser tegninga... vi er for makelige anlagt for revolusjon... det er vel derfor vi holder til på første stoppested. Eventuelt er vi en gjeng med selvpinere. Nu vel...
Gjest amandine Skrevet 6. mai 2011 #8 Skrevet 6. mai 2011 Litt sånn konservative damer på den røde siden he he he
bIomstre Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 6. mai 2011 ...knis eller som gamle damen akkurat har fanger opp, F9z ;-) Gratulerer med jobb foresten! Hva skal du holde på med?
Villa Perlesukker Skrevet 6. mai 2011 #10 Skrevet 6. mai 2011 La meg i alle fall få vite hvor dere drar OM dere bestemmer dere for å forlate den synkende skuta her
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. mai 2011 #11 Skrevet 7. mai 2011 En av dere kunne starte gartnerblogg, og så kunne vi andre kommentere, gartnervirksomhet, googels iboende faenskap, unger og annet helvete man må leve med. Men litt enveis blir det jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå