Gå til innhold

jeg er så sliten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en aktiv liten gutt på 1 år. Har vært MYE problemer helt siden han ble født(og før det også)....

Jeg er alene 99% av tiden og jeg klikker snart!Hvis han ikke får viljen sin skriker han i timesvis etterpå, utrøstelig....og han skriekr HØYT!

Jeg får sikkert kjeft her inne nå, men jeg ble så lei en dag at jeg hylte til han at han var en drittunge og at jeg angret på at jeg fikk han!!!!Jeg ble så sint!

Ingen unnkyldning, men jeg ER så sliten!Hadde ALDRI trodd jeg skulle hyle og rope til mitt eget barn!Jeg angrer på at jeg fikk han, iallefall nå...skulle ha ventet til jeg var helt klar!;(

Noen gode råd?Jeg vet ikke hvordan jeg skal få han til å slutte å skrike!(vi har hatt kolikk også:P )........så skriking er jeg ikke så veldig fan av...:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff får så dårlig samvittighet:( alle sier jeg må bare la han skrike, men det er jo ikke de som må høre på skrikinga!

Skrevet

Går han i barnehage? Aktivisterer du han? Etter min kar tippet året måtte jeg virkelig aktivisere han og det helst hver dag fordi med hans aktivitetsnivå var det alt for kjedelig å være inne/hjemme hele tiden. Få han til å hjelpe med husarbeidetet og inkluder han i ting du gjør. Morsomt og nytt

Hvis du kjefter å smeller hver gang han gjør noe han ikke får lov til skaper man fort en uhyggelig stemmning i huset. HAr du prøvd å prate med han på hans nivå? Var selv skeptisk til om dette skulle fungere (det virket for lett) men jammen ta etter noen dager så jeg forbedring. Flettet det inn med å bygge under mestringfølelsen (eksempel: han drar ut bøker av bokhylla. Får ikke kjeft med må sette på plass, med min hjelp da, alle bøkene før han får leke vidre) og det gjorde mirakler her i huset. Klart han enda trasser innimellom men det er lettere å håndtere å det er generellt mer harmonisk hjemme nå.

Noen tips hvertfall :)

Skrevet

Hei og takk for svar!:)

nei han begynner til høsten i bhg:)

Jeg aktiviserer han hele tiden, men redd det skal bli for mye...han blir så avnhengig av meg.

Skal prøve de rådene du gav meg....beklager kort svr, men ringer på her nå...kommer tilbake til tråden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...