Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Jeg: Unnskyld, har dere pepperoni? Hun: Ja, vi har sånn pepperonipølse. Jeg: Har dere ferdig oppskåret? Hun: Jeg skjønner ikke hva du mener jeg... ? Jeg: Altså, ikke pepperonipølse, men sånn som er ferdig oppskåret i skiver. Hun: Neeeeeei, jeg troor ikke det. Men du vil ikke bare dele pepperonipølsa opp i terninger og spise den da? Jeg: Nei, det passer ikke til mitt bruk. Jeg skal ha den på pizza og vil helst ha den i skiver. Men ellers takk :-) Hun: Joda, men det går jo an å dele den opp i terninger å spise den for det da!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 hehe, nei det var en annen Kiwi, på en annen kant av landet ;-) HI
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Trodde ikke det gikk an å bli tregere en de er på Sand. Kanskje de har internkurs "hvordan bli tregest mulig for å irritere kundene mest mulig"? :-) Nei, denne var kanskje litt slem, mange som gjør en kjempe jobb i den kjeden. Men hjelpe meg, det er mange som deffinitivt burde bli byttet ut.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 ja ihvertfall av morgenpersonalet! :-p All respekt til de som gidder å møte sure kunder, gå på det harde gulvet hele dagen, og ikke minst jobbe tidlig morgen og sen kveld bare fordi at slike som meg skal få mat :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå