Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Jeg har nå vært veldig uggen i magen og kvalm i nesten to uker. Brystvortene mine er også veeldig ømme (ikke så veldig i dag). I går fikk jeg plutselig menssmerter i korsryggen. Jeg har tatt en test og den var selvsagt negativ. Jeg går på p-piller også. Men lurer fælt på hva som skjer. Kan kroppen min bare plutselig reagere på p-pillene? eller kan jeg faktisk være gravid? (Jeg har ikke glemt noen piller og tar dem hver kveld til omtrent samme tid). Håper på svar!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Ingen prevensjonsmiddel er 100% sikre. Så ja, du kan være gravid. Samtidig er det også andre ting som kan forutsake disse symptomene. Ta en ny test om en 2-3 dager i morgenurin, du. Dersom du er gravid, kan slike symptomer godt komme en uke før en test blir positiv.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 Så tidlig ja! Da får jeg bare prøve å teste igjen om et par dager! Men det har ingenting å si at jeg går på p-piller? Svaret blir ikke påvirket av det? Jeg er midt i et pillebrett og symptomene passer ikke helt inn;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå