Gå til innhold

Hvor mange dager igjen i dag da? 5 mai 2011 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg menstermin i morra:)

Så jeg krysser fingre for at han er rett rundt * svingen * nå;)

Ultermin er 14 mai, men tror nok han kommer før det uansett:)

Ha en nydelig dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

22 til planlagt KS :-)

Skrevet

-7 dager - OT kontroll imorgen, spennende å se hva de finner på da:-)

Skrevet

-1...Ligget å håpet på å få vondt i natt, eller at vannet i det minste skulle gå...Er nok bare å gjøre seg klar til ny kontroll i morgen og i mellomtiden finne på mye å gjøre i dag så dagen går fort: ) Iallefall glad for at formen er helt fin så kan holde meg aktiv mens jeg venter...

Skrevet

2 dager igjen til ultermin.

Menstermin var mandag....

LEI!

Skrevet

22 dager til termin

Skrevet

11 dager igjen til ul termin. ååååå er så spennende, nesten ikke til å holde ut. menstermin er 9 mai.

Skrevet

Her er det 51 dager igjen til termin. En stund til igjen enda, men gleder meg til det er 40 dager igjen og jeg kan kalle meg høygravid :)

Skrevet

44 dager igjen her :D dagene suser forbi! :)

Skrevet

43 -endelig bare 3 dager til høygravidstatus!

Skrevet

12 dager igjen :o)

Skrevet

Mens termin i morgen. Ul termin på søndag, så 3 dager :)) spennende!!! Siste kontroll hos jordmor i dag..

Skrevet

4' dag på overtid ;( Formen er bra så jeg er fortsatt ganske aktiv ;) men det begynner å tære på nå.. *sukk* .. Overtiddskontroll søndag morgen og nå ser det ut som jeg bare må forberede meg på å gå til da.

Skrevet

17 dager til termin. Gid det ikke blir mer, men på samme tid så er det alt for fint vær nå til å ligge inne og føde!!! ;o)

Skrevet

18 daga igjen....spennende!!! forgje man kom 10 dager før så her kan alt skje:-) men får i allefall hilse på nye familiemedlemet innen 5 uker..

Skrevet

7 dager igjen! KomKomKomKomKom!!!

Skrevet

Menstermin i dag og UL termin i morgen - 1 dag <3

Ble strippet i går og fikk rier som dabbet av iløpet av natta (igjen)...Nå er jeg lei!

Legen sa at hun trodde jeg kom til å føde iløpet av helga så håper på det :)

Skrevet

-1 dag siden ul termin. menstermin var for 5 dager siden..

skal til jordmor til mandag. føles som en evighet til. håper bare tulla vil finne veien ut før den tid! :P

Skrevet

Termin i dag!!

Ble tøyd i går av jordmor. Blødde litt og slimet etterpå. I dag tidlig tror jeg slimproppen gikk, men ingen rier. Bare en maseri innimellom slik som det har vært siste uken.

Ingen som har trodd at det skjer med det første så... overtidskontroll på sykehuset 16. mai. Håper jeg slipper den iallfall!!

Ha en strålende dag jenter. Rug i vei ;0)

Skrevet

Har igjen 60 dager her til UL-termin, og 58 dager igjen til menstermin :)

Lykke til med fødsel :)

Skrevet

14 dager igjen til både UL- og menstermin idag. Ingen tegn til at noe er på gang ennå, er i grei form, men passe tung og stiv i hofter da. Ut med familien på surprise for mamma idag. Jeg krysser fingre for at hun kommer neste uke, men det er sikkert bare optimismen som råder...

Lykke til alle sammen! ;o)

Skrevet

18 til ul-termin:) og 14 dager til mensterminn:) men regner fremdeles med 14 dager overtid så da er det 32 dager igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...