Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Ofte, bortimot hver gang jeg spiser begynner jeg å fryse under og noen minutter etter måltidet. Har vært slik så lenge jeg kan huske. Noen andre som har det slik? Er det noen grunn til at det blir sånn? Gjelder både kald og varm mat
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Er du undervektig? Da bruker nemlig kroppen veldig mye energi på å jobbe mens du spiser og det kan slå ut i at du fryser.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 Nei ikke nå lengre. Har nok vært det for noen år tilbake. Ligger godt innpå normalen nå, selv med en liten vektnedgang nylig. Er det noe som er vedvarende selv med normal vekt hvis man har vært undervektig tidligere?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Når du har spist bruker kroppen din energi på å fordøye mat, istedet for å holde varmen. Du trenger ikke å være undervektig.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 Det er fordi alt "blodet" forsvinner til magen og begynner å jobbe. Har det slik jeg også. Er normalvektigk.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #6 Skrevet 5. mai 2011 Men da fikk jeg endelig svar på det . Har faktisk ikke hørt om noen andre som har dette så derfor jeg lurte. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå