Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Etter å ha gått ned 50 kg. oppdaget jeg at jeg nå faktisk orker å jogge eller løpe. MEN det er et problem med det. Kroppen har blitt løs/myk og alt henger og slenger. Når jeg løper "disser" kroppen så ille at det gjør vondt. Da tenker jeg ikke på puppa for dem er jo "spendt" fast i bh'n og maven min holder jeg på plass med "hold-inn" truser. Det er låra og rompa som er problemet. Noen som har noen tips til hvordan jeg får kroppen til å holde seg på plass når jeg jogger?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Stram treningstights. Om du ikke føler deg helt komfortabel i det, så ta en shorts utenpå. Har selv gått ned 60kg, så jeg skjønner problemet. Har fått dekt bukplastikk og brystløft, men hofter, rumpe og lår fikk jeg ikke dekt. Men det er nå 3 år siden vekta stabiliserte seg og huden har trekt seg sammen en del. Det er ikke stramt og glatt, men jeg kan fint jogge uten at det plager meg lenger. (Gikk fra 120 til 60kg)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Noop, jeg VIL jogge men kan ikke... Gjør rett og slett vondt.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 Kan du ikke stase på en annen treningsform da. Svømming strammer godt opp og man forbruker enormt med kalorier. Styrektrening med vekter må du ikke glemme. Når du har kvittet deg med så mye fett må man "fylle på" med muskler. En venninne av meg tok av maaange kilo på kort tid (en sånn tarmoperasjon). Hun fikk strammet seg myyyye inn vha et firma jeg ikke husker navnet på...var det Bailine eller noe slikt. Sånne elektroden man fester på kroppen....Hun ser nå helt utrolig ut - fast og fin!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #6 Skrevet 5. mai 2011 Enig i de forslagene du kommer med. Desverre så koster både helsestudio og Biline. Er jo ute og trasker hver morgen med hunden så da tenkte jeg at vi begge har jo utbytte av å få opp tempoet litt og slå to fluer i en smekk.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #7 Skrevet 5. mai 2011 Svømming er fin trening, men det forbrenner ikke enormt med kalorier. Du skal være god til å svømme og svømme hartd for å forbrenne 300 cal på en halvtime. Svømmer du rolig, men hele tiden er du sansynligvis nede i 150 til 200. Det er vesentlig mindre enn ved jogging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå