Gå til innhold

eeeeeeeeeeeeeeeendlig under 70 kg...weeeee

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er såååå happy... jobbet knallhardt for dette og begynnte på 115;) weeee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!! Hvilken 'metode' har du brukt?

Håper å kunne følge etter.. en gang.. ;p

Jeg starta på 137 kg før 4 år siden, og kom meg ned i 98. Så ble jeg gravid, og nå 1 1/2 år etter fødsel er vekta ca 108 kg.. Skulle gjerne klart 30-40 kg til..

Skrevet

gratulerer så mye ,du har vært knallgod!

skal sjøl ned til 60-65(74 kg nå) meeen når man ikke gidder å trene og fortsetter og spise som om jorda går under sååå.....

men skal skal ned da;)

Skrevet

Gratulerer! Jeg har også et mål om under 70, men tør ikke veie meg. Du er flink! Hva er ditt endelige mål? Mitt er 59 kg.

Skrevet

jeg har ikke fulgt noen kur eller noe... bare trent og spist sunnt... kuttet ut alt av sauser,ris ,pasta,potet ,godis ,søtsaker brus osv...

spiser mye grønnt og drikker masse vann... går masse turer og sykler dit jeg skal..i stedet for buss osv...

jeg er 172 høy så målet er 65 kilo;)

jeg har og en belønning i sikte.. minstemann blir 3 snart og da skal jeg endelig kose meg med ett kakestykke... det er deilig å glede seg til små ting nå;)

hi

Skrevet

tusen takk;) endelig mål er 65;) tror det er en fin vekt for meg;) jeg er 172 høy;) hi

Skrevet

Så flink du er :-) Jeg har som mål å gå ned minst 40 kg. men sliter skikkelig med motivasjonen, sukk!!

Hvor lang tid har du brukt på det??

Lykke til videre, du klarer det nå når du har vært så flink :-)

Skrevet

Gratulerer!! Du har vært kjempeflink, og virker som du har gjort det på riktig og sunn måte også! 65 kg er en flott vekt for en på 172 cm. Jeg er akkurat like høy som deg, men gravid da så min vekt er ikke relevant nå.

Skrevet

grattis;) flink;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...