Gå til innhold

Jeg orker snart ikke mer :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille babygutten min er bare en uke gammel, og jeg er allerede utslitt :(

Han er ikke god på å sove, og spesielt ikke på natt. Jeg får han ikke til å roe seg rett og slett. Man blir jo rådet til å samsove, men jeg har et bekken som fortsatt er såpass dårlig, at om jeg samsover, så får jeg store smerter i løpet av natta. Tro meg jeg har prøvd. Sover veldig dårlig og lite med han i senga. I tillegg mener legen jeg har sneven av fødselsdepresjon, så han sier det er viktig at jeg får sove så godt som mulig.

Jeg har i tillegg to andre barn, så jeg kan ikke bare sove når som helst på dagen heller.

o

Så hva gjør jeg for å få han til å roe seg i senga/vogna på natt? Får dårlig samvittighet overfor bebisen også fordi jeg ikke klarer samsoving. Men, nå vet je rett og slett ikke hva jeg skal gjøre :( Jeg er så sliten... Jeg ammer forresten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å reire han i senga? legg snurrede håndkle som et reir under lakenet. Da vil han føle seg tryggere. legg det tett inntil han slik at han ligger trangt.

Eller du kan svøpe han godt inn i et tøystykke, type slik de har på sykehuset. da bretter du som en konvolutt. Brett stramt.

Skrevet

Har du ingen som kan avlaste deg?

Håper det ordner seg for deg

Sender deg en natta klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...