Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har fåttdvd-box-kicken og vil ha masse gode forslag. Jeg har sett; Desperate housewives Sex & City Mad Men Cold feet True blood Cougar town Så kom med noen andre, så blir jeg kjempegla:-)
JellyButt Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 The Wire Sopranos The Shield Deadwood Carnivale Weeds House
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #6 Skrevet 5. mai 2011 Sopranos Fringe Greys Anatomy Dexter Disse er mine favoritter
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #7 Skrevet 5. mai 2011 Den aller beste er jo the West Wing. Har sett hele serien med mannen hver graviditet
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #8 Skrevet 5. mai 2011 Shameless, United States Of Tara Og Nurse Jackie! Vet ikke om de har kommet på sånn dvd boks ennda jeg da! (LOVE'S SHOWTIME!!)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #9 Skrevet 5. mai 2011 Royal Pains The Event Fringe Hawthorne Ny sesongstart av Weeds og True Blood i juni dersom du laster fra nett
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #10 Skrevet 5. mai 2011 LOST Boston Legal Rescue Me Heroes Band of Brothers (krigsdrama, vanvittig bra!)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #11 Skrevet 5. mai 2011 Jeg liker disse: gilmore girls Sex and the city Parenthood Vampire diaries Gossip girl Unge mødre Akutten Cougar town Days of our lives Jon and kate plus 8 One tree hill Bones NCIS Og sikkert en god del til som jeg ikke kommer på i farten
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #12 Skrevet 5. mai 2011 Må legge til goda, gamle Friends, How I met your mother og Big Bang Theory som alle er veldig morsomme!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. mai 2011 #13 Skrevet 5. mai 2011 Six Feet Under, den er helt genialt bra, på linje med Mad Men=) Dexter er også gode saker!
2tal Skrevet 5. mai 2011 #14 Skrevet 5. mai 2011 Min toppliste 1.Sopranos 2.The Wire 3. Six feet under og Mad Men på delt plass. Ellers er Breaking bad, Dexter og ikke minst True blood artig underholdning. De første sesongene av Greys og Brothers & Sister er heller ikke å forakte (ser du alt har sett noen av seriene, men dette er vertfall mine anbefalinger :-) )
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #15 Skrevet 5. mai 2011 Glemte disse: pretty little liars secret life of the american teenager Big bang theory
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå