Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Les dette nydelige, triste innlegget om Anne som mistet sin sønn i uke 37. Livet er urettferdig! http://annearstad.blogg.no/1304092881_hva_som_har_skjedd.html Synes det er så mange som mister sine barn, enten rett før fødsel eller rett etter... Nesten så man ikke tørr å prøve å få flere barn, enn hvis man er så uheldig da? Jeg tror ikke jeg hadde taklet det jeg.. Har opplevd å miste noen nær fra før, bla min mamma, så det er noe jeg tror ville knust meg helt! Men skal si at jeg virkelig får en vekker på det å sette pris på det jeg har når jeg leser slikt! <3
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 og her triller de også...... noe så forferdelig!;( stakkars stakkars familie!Tøff jente som fødte vanlig, det vet jeg ikke om jeg hadde klart...hadde neppe hatt krefter til det etter en slik beskjed:( <3
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Uff, så forferdelig trist . Er en av de tingene jeg har vært redd for i dette svangerkapet til dels fordi jeg har hatt 2 spontanaborter, en ma og to utenfor og til dels fordi både min mor (mistet 2 år før meg 1 uke før termin) og en god venninde mistet 6 uker før termin for 3 år siden Så vet at sånne ting skjer og syns det er veldig skummelt ..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Ja, huff.. Det skjer alt for mange synes jeg! Det er så fælt, jeg får sånn medfølelse.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå