Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Huffameg.. Sambo er best på alt! men klarer ikke slutt å tenke på eksen og hvordan han var i senga..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Sambo er ikke best på alt. Jumbo er smartere og Dumbo har større ører
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Samme her . Exen var fantastisk i senga og var litt bedre utstyrt + at han var høy ..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Begynner å bli litt gammel den der "morsomheten" der nå altså.. Du skjønner at sambo er en forkortelse på samboer? Eller? Nå vet du det....
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 hehe, kommer vel aldri over ekser med godt utstyr, men de hadde vel andre mangler som oppveide.. kunne man bare fått i pose eller sekk, eller fått byttet utstyr over fra eks til ny - som en slags avslutning, hehehe
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 jeg kommer aldri over hvor lite utviklet noen mennesker er.. Her sitter dere og surmuler over noe så triviellt som en manns penisstr og sengehalmaktiviteter? Dere er klar over at det trengs 2 menensker for samleie, og at man må gi litt for å få litt? Hadde nå gubben vært inkompetent på alle mulige måter i senga, ikke fikk den opp og slikt, da skulle jeg hørt på sutringa, men detta blir helt neandertalsk for meg. For min del er jeg mer opptatt av å leve sammen med en som er snill, godhjertet og real jeg da. Også lager vi vårt sexliv sammen.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 Æsj.. Tenk om mannen din tenker at han skulle ønske du var like trang som eksen el?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #8 Skrevet 4. mai 2011 23:19 her . Nå har det seg sånn at han faktisk har problemer med å få den opp , ikke vil han prate om det og ikke vil han til legen ! Så føler jeg har grunn til å sutre !
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #9 Skrevet 5. mai 2011 Hmmm, jeg har en eks som var utrolig velutstyrt og som kunne sine saker rent teknisk, men han har jeg ikke tenkt på på mange år. Har faktisk aldri fantasert om han eller tenkt på ham seksuelt etter at jeg traff mannen min. Så man kan fint glemme gamle gode elskere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå