Gå til innhold

Kjenner jeg ble litt lei meg ja...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok med en rabattkuppong til byen, fordi jeg var nødt til å kjøpe noen greier. Ville helst ikke gjort det, kort etter fødsel, men måtte det rett og slett. Stressa og i ammetåke, og med fire mil til byen, krafser i full fart til meg de nødvendige tingene og leverer fra meg varene og kuppongen i kassa.

Butikk"dama" på maks 18 nesten roper ut: "Eh... prøver du lure meg? Denne er ikke til denne butikken altså." Hun stirrer på meg som om jeg har forsøkt å naske, eller noe.

Så ser jeg at jeg har bomma på to butikker, og at riktig kuppong ligger hjemme, fire mil unna. Tabbe!

Jeg prøver å på rolig vis forklare dette til jenta, og beklager så mye. Sier hvilken kuppong jeg hadde og at den grunnet stress og ammetåke nok ble forvekslet.

Da forventer jeg jo at saken blir glemt og at jeg kan betale varene mine og gå, men neida.... her skal det ydmykes.

"Du må altså ikke tro at du kan få noen rabatt bare med å si sånn. Du får dra hjem å hente rabattkortet. Om du har et altså."

Jeg svarer at det nok går greit å betale fullpris, da jeg jo har fire mil hjem, og rabatten ikke ville utgjort store summen uansett. Så smiler jeg pent, selv om jeg kjenner at jeg er litt flau over oppstyret og at det har dannet seg kø bak meg.

På vei ut døra hører jeg hun sier til den andre jenta der: "fy faen altså så frekk hu kjærringa var. ...lure til seg rabatt..."

Kjente jeg hadde lyst å grave meg ned der og da. Det var helt jævlig! :(

Ville levert klage, men kjenner noen andre som jobber der og gidder ikke lage noe ut av det. Kommer bare ikke til å gå dit mer, neste gang jeg blir nødt til å ta turen inn til den byen. Heller mer mot å handle i nabobyen da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde klaget på slik behandling uansett om jeg hadde kjent noen der eller ikke; vedkommende er nødt til å få en tilbakemelding om at det ikke er ok å behandle kunder sånn!

Skrevet

Hadde sendt inn klage!

Man sier ikke sånn til kunder- uansett! Og har man "dritt" å si om kunder, så tar man det på bakrommet! ALDRI så kunden kan høre det.

Du har egentlig bare å sende inn klage- uansett om du kjenner noen andre som jobber der. Det er jo ikke den personen du klager på! Og hvem vet, kanskje det har kommet inn flere kunder på denne ansatte?!?

Hilsen en som jobber med KUNDESERVICE!

Skrevet

Å herregud... Hun bør læres opp i kundeservice ja!! Hadde blitt så forbanna! Send en klage!

Hilsen en som har jobbet i butikk lenge :)

Skrevet

For guds skyld, KLAG!! Slike mennesker bør overhodet ikke jobbe i yrker der de må ha kundekontakt..

Skrevet

Da hadde jeg blitt lei meg også... Tror jeg ville sendt et brev til butikken om hva slags behandling du fikk...Går jo ikke an å si sånt..stakkars deg!! Jeg hadde sikkert begynnt å grine (gravid, jeg da)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...