Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Det har skjedd mye i det siste året, mye negativt og jeg kan ikke noe for om folk merker det har skjedd noe. Jeg kan ikke fortelle det til omtrent noen, er bare en person som vet om det.. er såpass alvorlig at det ikke er sundt før venner/slekt å vite det.. Så fikk jeg den idag, var en som hadde tatt den beskjeden videre fra ei venninne av meg.. Mulig jeg er litt sårbar..men er ikke artig med tanke på alt som har skjedd og skjer.. Er jeg veldig sårbar? Eller er det "sårt" og få den beskjeden?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Da måtte du forklart situasjonen litt nærmere, for jeg forstår ærlig talt ikke hva du spør om.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Altså, er det bare jeg som reagerer på det? Er jeg VELDIG sårbar? Når folk sier slikt, og det attpåtil har skjedd så mye fælt i det siste? Jeg kan ikke forklarer nærmere til noen av mine nærmeste venner engang, så klart de sier slik da.. men likvel, det var litt vondt å få..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Når du ikke forteller hva som har skjedd til noen er det vel ikke rart at de kommenterer at du har forandret deg. De ser forandringen, men vet ikke hvorfor. Kanskje de er bekymret for deg, og dette er en utstrakt hånd. Men i stedet for ta deg blir du lei dei, fordi?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Men hvis personen som sa det ikke vet hva du har gått igjennom, så syns jeg kanskje du er litt vell sårbar ja... Hvis du har hatt en tøff tid, så vises nok det på deg. Men hvis ingen vet hvorfor, så er det ikke så rart de kommenterer det. Det viser jo berre at de bryr seg om deg.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Ja, er ganske nede fra før.. Vises nok ganske mye på meg, er ganske stille, knekker sammen oftere ++.. Må nok begynne å prate med venninna mi som reagerer mest på det.. Ikke så lett når det er hardt og prate om.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 Det er jo ikke rart at nære og bekjente komenterer at du har forandret deg, om du for tiden er stille og bryter lett sammen etc. De bryr seg nok bare om deg, og ser vel at det ikke står så bra til med deg da vet du. det hjelper å snakke by the way. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #8 Skrevet 4. mai 2011 Tusentakk! var vel bare jeg som tok det til meg på en annen måte enn det som var ment..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå