Gå til innhold

Konsultasjonstime for silikon, hvordan foregår det ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på det i morgen og er fryktelig spent!! HVa skjer, noe jeg bør tenke over ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da skal kirurgen se på brystene dine, kanskje ta noen mål og vurdere størrelse. Noen plasser kan du låne med hjem silikonputene(de i "utstillingen da!) til operasjonsdagen for å få en feeling av hvordan det blir....lykke til:) og de tåler forresten mye, kirurgen min hoppet på ene silikoninnlegget, kasta det i veggen osv:P

Skrevet

Takk for svar, hadde vært kjekt å kunne lånt de med seg.. Fått kjent litt på det liksom, setter vi opp operasjonstime hvis jeg ønsker det ?

Skrevet

hvis du ønsker så kan de finne ledig time til deg ja:)det er ikke alle som låner bort silikoninnlegg, men det er lov å spørre sant;)

Skrevet

Ja, jeg får spørre pent.. Litt kjekt for mannen å danne seg et inntrykk også :)

Skrevet

Ja, ta han med så han kan leke seg med innleggene... Herregud, hvorfor gjør du det egentlig??

Sorry, men dette synes jeg blir for dumt.... Men igjen, plastikkirurger tjener jo masse på sånt!

Skrevet

Lille-pernille: spørr du hvorfor hun vil låne innlegga med hjem, eller hvorfor hun vil ta silikon?

Skrevet

Hehe må bare le av deg lille pernille er du misunnelig på at jeg har råd til det eller er du så fantastisk perfekt at det er helt utenkelig...

La nå folk gjøre som de vil, du aner ingenting om grunnen til at jeg gjør dette..

Og selvfølgelig slenger du ut et innlegg nå på at det er så stygt osv osv.. Spar deg !!

Hi

Skrevet

Åh... Nei, jeg er ikke perfekt. Så langt derifra!

Synes bare det var morsomt når du sa at mannen skulle få være med og danne seg et inntrykk!

La han kose seg med silikoninnlegg før de implanteres Hver sin greie....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...