Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Han er polsk, å har hvert på døra mi før og prøvd og selge figurer.. Han blei ganske hissig når jeg ikke ville kjøpe noe. Nå sitter han på utsiden av gjerdet mitt, og ser inn mot huset mitt! altså ikke PÅ eiendommen min. Han gjør jo ikke noe galt. Men jeg synes likevel det er ekkelt:( Han har sittet der nå lenge. Tør ikke gå ut til han heller da=\ Jeg er hjemme alene, og tør ikke gå og legge meg når han sitter der og stirrer på huset mitt! Hva i alle dager skal jeg gjøre? Er det for drøyt og ringe politiet? De gidder vel ikke komme hit når han ikke gjør noe galt?.. Hjelp:(
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Hvordan vet du at han er polsk og ikke rumensk eller litausk? Kanskje er han fransk? Kanskje du skal gå ut med en varm kopp te til han? Tenker dette er dagens trolleinnlegg jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Herlighet, trekk for gardinene, lås døren og legg deg til å sove. Hva mener du han vil gjøre egentlig, stirre deg i senk Er vel ikke ulovlig for en dørselger å ta seg en pust i bakken vel?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 Uff, jeg ser på Funny Games og kommer aldri til å stole på noen mer. Hvorfor begynte jeg å se på den filmen??? Så en dørselger kan fint vippe meg av pinnen heretter også.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #8 Skrevet 4. mai 2011 Det er ikke tull nei:( jeg vet at han er polsk fordi han snakket polsk og begrokkent engelsk når han var på døra her.. Jeg er faktisk ganske redd nå Hi
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #9 Skrevet 4. mai 2011 Jeg hadde blitt redd. Ring politiet for råd. Føler du deg sjikanert er det god nok grunn.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #10 Skrevet 4. mai 2011 Det er ikke tull nei.. Jeg vet han er polsk fordi han snakket polsk og gebrokkent engelsk når han var på døra her. Jeg er faktisk ganske redd nå. Han går vel ikke på døra til folk halv elleve på kvelden vel?! Hi
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #11 Skrevet 4. mai 2011 Ringte politiet.. De skulle komme med en gang faktisk:) lite og gjøre i kveld da. Takk for svar. Hi
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. mai 2011 #12 Skrevet 4. mai 2011 Ring politiet . Det fikk vi beskjed om (av politiet) når vi hadde en rumensk tigger på døra . Skjønner godt at du er redd ..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #13 Skrevet 4. mai 2011 Kom og fortell hvordan det gikk da. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #14 Skrevet 4. mai 2011 Det syns jeg faktisk var lurt. Er jo unormal oppførsel av e voksen mann. Det er jo forbudt å sjikanere folk. Jeg hadde følt meg sjikanert i denne situasjonen.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #15 Skrevet 4. mai 2011 Ja, politiet sa at det var bra jeg ringte. Så jeg føler meg ihvertfall ikke dum.. De skulle komme med en gang. Er litt lettet nå HI
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #16 Skrevet 4. mai 2011 Fy f***! Jeg tror politiet tok fra han en kniv eller noe! Han blei lagt i jern, å så tok de han med seg! Politimannen sa bare at de skulle ta han med seg. Huff, det var ekkelt. HI
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #17 Skrevet 4. mai 2011 Næh?! Sant? Kanskje han skulle hevne seg for at du ikke kjøpte noe av han!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #19 Skrevet 4. mai 2011 Jeg så også nettopp på funny games! Maks paranoid akkurat nå :-( Gikk og sjekket av døren var godt låst, og nå skal jeg gå å legge meg ved siden av sønnen min :-) Natta godt folk :-D
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #21 Skrevet 4. mai 2011 aaah... da låste jeg døra og veranda døra også...
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #22 Skrevet 4. mai 2011 En fæl film. To som kommer å banker på døra til en familie. Sier de kommer fra nabo huset og spør om de kan låne et par egg. Problemet er at de nekter å gå igjen. De setter igans med en slags terror lek som varer hele natten. Så dreper de den lille sønnen i huset, så etter noen timer mannen, og til slutt på morgenkvisten så dreper de kona! Heeeelt forferdelig!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #23 Skrevet 4. mai 2011 Så fint at du avslører hele filmen da....not!!! Det hører til folkevett å aldrig avsløre en film eller bok sin hele handling.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #24 Skrevet 4. mai 2011 Ja, lås dørene deres folkens! Nå kom mannen min hjem, godt og ikke være aleine mer. Sov godt alle sammen! HI
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #25 Skrevet 4. mai 2011 Er det bare meg som aldri åpner døra for fremmede? Synes du handlet rett jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå