Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Pleier det å stemme der du bor? Og stemte det da du var på ferie? Vet at det er tilfeldig og at masse spiller inn.. Trenger bare en liten oppmuntring da det er meldt masse regn når jeg skal på min første sydentur..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Yr stemmer som oftest veldig bra. Hender de noen ganger melder bittelitt varmere enn det ender med å bli, men ellers følger jeg bare med på yr. Storm derimot feiler rett som det er.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Jeg bruker pent.no fordi jeg synes den er sikrere enn både storm og yr. Jeg sjekker ofte alle tre, og pent er oftest riktig her hos oss. Forresten er ikke sydenregn så ille alltid, for da slipper du å bli overopphetet og solbrendt, men regnet er varmt og deilig og ikke ekkelt sånn som her. Du får det nok fint uansett. God tur!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Her jeg bor tar de veldig ofte feil. Sjekker ofte værmeldingen på andre siden av grensen og den stemmer langt oftere med været her enn det som er meldt både på yr og på storm.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 http://www.trengerjegparaply.no/ Alt jeg trenger å vite:-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Morsom side, Men de benytter jo info fra yr de da...
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 Synes ikke de treffer så godt øst i spania og på gc. Stemmer bra hjemme (oslo)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #8 Skrevet 4. mai 2011 Får håpe det ikke stemmer så godt på Kreta heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå