Patetica fåkksi Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har fått årets første tomat! ÅRETS FØRSTE TOMAT! TOMATER!!!! Inne, NÅ, juhu! Det var tidlig.
Gjest sug lut Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Jeg bøyer meg i støvet. Og håper å ikke treffe tomatplantene med det samme. Min er ennå rimelig langt fra å bære frukt, kan du si.
Gjest sug lut Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Jeg bøyer meg i støvet. Og håper å ikke treffe tomatplantene med det samme. Min er ennå rimelig langt fra å bære frukt, kan du si.
Gjest sug lut Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Møkkaside. Men for the record: jeg har nå prøvd to ganger å poste svar, Apetit.
bIomstre Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 Fine deg (uttalt på siddis)! Når blir Gartnerlosjens Tomatfestival? :-)
Gjest sug lut Skrevet 5. mai 2011 #6 Skrevet 5. mai 2011 Du må i så fall vente et par måneder dersom jeg skal delta...
bIomstre Skrevet 6. mai 2011 #7 Skrevet 6. mai 2011 Tomaten henger i solen og tenker fornøyd som så: Stappfull av vitaminer gleder jeg store og små. Men løken ligger i kjelleren og grubler stumt på sin gåte: Hva kan det være i veien med meg som bare får folk til å gråte? Noen sommerløk å annbefale? ække for sent det vel?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå