Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Og jeg vil helst være anonym, da ingen enda har fått vite at vi venter barn:) Espen er oppkalling, og jeg vil helst ha et mellomnavn som ikke er brukt så mye, eller navn froran:) Har dere forslag? Tenker litt på Espen Levi.. Kom gjerne med synspunkter:)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Espen Levi- må smake litt på den du! Kanskje:) Ellers Dan Espen Thor Espen Espen Elias Espen Sofian Espen Elian Espen Joel Espen Olai Espen Fredrik Espen Leander Espen Georg Espen William
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Espen Elias likte jeg veldig godt!! Espen Levi, likte jeg ikke ....
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Uff, de forslagene over var grusomme synes jeg. Espen Levi også, det klinger aldeles ikke godt sammen. Espen er nok et navn som står best alene, med mindre man går for et sånt harry nordnorsk ekstremdobbeltnavn.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Espen Levi var ikke fint. Espen Kristoffer Espen Sebastian Espen Andreas Espen Iver Espen Tobias Hein Espen Lars Espen Trond Espen Nils Espen
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 De mest ekstreme harrynavnene er ikke nordfra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå