Gå til innhold

-?-82-


TusseMor07&09&14

Anbefalte innlegg

Hei :o)

 

Er det du som var K-82 før? I tillfellet var det deg som traff så riktig på meg, og som imponerte meg rundt både dato for fødsel, og andre ting, for 2 år siden :oD

 

Jeg hadde blitt veldig glad om du villle titte litt på meg?

Jeg lurer på når vi får flere barn, hvor mange vi får tilsammen, og hvilke kjønn? Ellers så lurer jeg på den økonomiske sitausjonen fremover. Begynner å studere fra høsten. dette er deltid, og jeg håper på en deltidsstilling ved siden av. Får jeg fast jobb ved siden av skolen fra høsten? Er veldig positivt innstilt selv. Har en god følelse ;o)

Får jeg jobb rett etter utdannelsen?

 

Jeg er født 041082 :o)

Blir veldig glad om jeg får svar!

Takk :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Sliter du deg litt ut for tiden?Jobber litt over evner? eller en pross du er igjenn om?

Tror økonomien vil bedre seg,du får de penger du trenger.

Lurer på om de kommer en gutt+ Har du jenter?(2) Tror du "bestemmer" selv når en ny baby skal komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du tok deg tid :o)

Nei, jeg føler egentlig ikke helt at jeg jobber over evner, men det har vært litt usikkerhet om jeg får nok vakter på jobben, noe som har ordnet seg hele veien. Jeg har derfor roet meg veldig ned med det :o)

Godt å vite at økonomien ser ok ut!

Jeg har to gutter fra før, og ønsker et barn til. Spennende å se når det kommer. Har egentlig lyst til å vente til endte studier, men er redd jeg ikke har tålmodighet til det... babysyk :oP

 

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...