Gå til innhold

Tips til gave som takk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi feiret dåpen til datteren min for noen uker siden. Festen ble holdt hos min mor, hun dekket til 23 mennesker i stua (lånte bord og stoler), ordnet servise og bestikk, ryddet og vasket hus, ommøblerte stua for anledningen og sto for mye av ryddingen. Vi bor i en annen by, så vi bodde hos henne, samboeren min måtte jobbe så han var der kun på dagen, og jeg hadde baby å ta meg av i tillegg, så jeg fikk ikke gjort så mye som jeg ønsket. Jeg vil gjerne gi mamma og samboeren hennes en gave som takk for all hjelp, men det står helt stille om hva. Ikke blomster eller noe lignende, og ikke noe spisende som er usunt. Noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs jo hvor mye penger du vil legge i det.... ett gavekort på spa, gavekort på restaurant der dem kan spise og kose seg.... eller en helg hjemme hos dere der du kan varte litt opp som vertinne og dem får ekstra tid med barnebarnet som dem helt sikkert setter pris på...

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Hva med eventuelt billetter til en type revy, show eller konsert du vet de vil like?

Skrevet

Hva med et flott bilde av dåpsbarnet? Kanskje kan du eller noen du kjenner ta noen bilder av barnet, slik at du kan ordne en forstørrelse i ei ramme og gi dem? Det skal vi gi til besteforeldrene til vår gutt som takk for hjelpen ifm dåpen...

Vi ordnet til et enkelt hjemmestudio med en hvit voksduk som bakgrunn, og så har jeg fått hjelp av en kamerat til å redigere bildet litt slik at det ser mer profesjonelt ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...