Gå til innhold

Nesespray som (kanskje?) forårsaker dårlig strøm i navlestrengen?


mommy3

Anbefalte innlegg

Åssen var dette her med bruken av nesespray igjen? Jeg er så tett i nesa om natta igjen - var det fra uke 8 til 20, så gikk det litt over. Men nå er jeg heeelt tett igjen (uten snørr) i uke 27, og bare når jeg skal legge meg. Funker ikke med saltvannsspray og ikke å ligge med hodet hevet.

 

Så jeg bruker spray - en sprut om dagen. Men får så dårlig samvittighet for det... Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg sliter med akkuratt samme problem. Eg og bruker kunn en gang før eg legger meg og eg bruker barne nesesprey.

Har lest at flere er plaget med det og at mange blir "kurert" når ungen er født så eg håper virkelig det skjer med meg og:-)

 

Lykke til:-)

 

helsing Mev 71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg vet hvordan det er. Er konstant tett, fryktelig tett og har til nå hatt bihulebetennelse to ganger. Jeg har fått tilatelse av både jordmor og lege til å bruke nesespray. Helst bare på kvelden for å få sove, men også en gang i løpet av dagen om det blir riktig for ille. Ettersom begge sa det samme stoler jeg på det.

 

Både lege og jordmor har forsikret meg om at dette skal gå over straks morkaken er ute - så da får vi prøve å tenke at det bare er en "kort" periode igjen :).

 

Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg brukte otrevin nesespray konstant hele sv.skapet.. på slutten var det nesten en flaske i døgnet.. legen sa det var helt greit, men at jeg kunne bli avhengig av det.. så fort ungen var ute så var jeg ikke tett i nesa lengere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...