Gå til innhold

andre her som mister mye hår..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff... jeg mister så mye hår for tiden.. kjenner att håret har blitt tynnere :(

Blir nesten redd for å miste alt!:o

Er det andre her som har det slik?

Jeg har jo lest og hørt att det er normalt å miste en del hår etter man har født, men jeg er så redd for att det ikke vil gi seg snart..

Er 6 mnd siden jeg fødte. Men begynte ikke å miste hår før enn for ca 2 mnd siden..

Jeg tar både b-vit, jern og magnesium...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det akkurat som deg... Kunne se hodebunnen tydelig en stund... Ikke gøy. Det ble bedre når gutten min var rundt ett 1/2 år :o)

Skrevet

Jeg mister også ekstremt mye hår. Har langt hår, og finner løse hår over alt. Håper det gir seg snart!

Skrevet

Jeg mister også my. Enda jeg sluttet å amme når jenta mi var 6 mnd.

Å nå er hun 9. Mister i store dotter. Trøster meg med at det slutter snart. Eller, en gang..

Skrevet

Jeg mister også masse hår, har langt mørkt hår, så man ser godt hvor jeg har vært hen:p Har til og med funnet hår i bæsjebleia til minien!! Heldigvis hadde jeg tjukt hår i utgangspunktet, ellers hadde jeg ikke hatt mye igjen gitt...

Skrevet

ja d er tydligvis vanlig å miste en del...

men hvor lenge er det vanlig att dette varer??

Er rundt 2-3 måneder siden d begynte... men først nå jeg merket att håret virkelig har blitt tynnere! ser att d er tynnere helt fremme med luggen:(

redd for å miste så mye att jeg ikke kan vise meg...! blææææ....

Skrevet

Jeg vet ikke hvor lenge det vanligvis varer, men jeg mistet mye hår da jeg gikk ned i vekt sist, og det sluttet ikke før vekta stabiliserte seg. Så jeg er igrunn forberedt på at det kan vare så lenge jeg ammer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...