Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Videregående i nabokommunen er det endel narko.. så det er "kontroll" der ofte. Om tenåringen får med seg sterk smertestillende som h*n trenger om det blir akuttsmerter. vil bikkjene reagere på det? Er jo ingen problemer om det skulle bli reaksjoner, før de finner vel fort ut om det er narko eller ikke.. men er vel ubehagelig uansett..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Eh... da må det vel være samme stoffer i tablettene som hundene er lært opp til å reagere på, for at de skal reagere. Tror hundene er nokså nøyaktig lært opp, for å si det slik. F.eks- hvis det er morfin i ei bukselomme og hundene er lært opp til å reagere på det...
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Hvis barnet mitt hadde trengt sterke medisiner ville jeg sørget for at han / hun alltid hadde hatt en kopi av resept eller legeerklæring i sekken for å være sikker på å unngå å mistenkes for narkotikamisbruk.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Ja. Grunnen til at jeg lurer, er fordi hunden her, reagerte når tablettene lå i sekken til tenåringen. Skulle absolutt undersøke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå