Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har hatt ustabile sykluser på 5-6 uker siden en MA før jul, men nå er det akkurat 7 uker siden sist jeg hadde mens, og tok derfor en test i dag tidlig (av merket a1). Fikk opp en svakt svakt rosa strek i tillegg til kontrollstreken, men denne svake streken var bare HALV, og ble svakere jo nærmere midten den kom... På den nederste delen var det helt hvitt, men man ser tydelig at det er rosa der begge strekene starter øverst (om noen henger med nå, hehe...). Noen som har vært borti lignende?? Har tenkt å teste igjen lørdag, men hadde vært interessant å vite om noen har opplevd det samme.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Oi.. så kjedelig å måtte gå og tenke på det hele tiden. Det er virkelig ikke godt å si, så du må bare anta at den testen var defekt. Om du er eller ikke er gravid får du nok vite lørdag. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Ja, jeg anser den som negativ til det motsatte er bevist, men tiden fram til lørdag kommer til å gå fryktelig sakte! Vil vente så lenge for å være sikker på at resultatet er til å stole på. Takk for svar og lykkeønskning
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Jeg tok faktisk samme test som deg for to uker siden, og det samme skjedde med meg!! Skjønte ingenting.. Så godt at du også har opplevd det.. Siden jeg fikk mensen i dag regner jeg med at testen var negativ/defekt! Men lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Aha, kanskje a1 rett og slett har et parti med defekte tester? Hmm... Kjedelig at din var negativ, jeg mistenker at min også egentlig er det, tør iallfall ikke å glede meg for tidlig... Håper jo i det lengste, men plutselig dukker nok tanta opp her også... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå