Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Hva syns dere om å ta med barn inn på vinmonopolet ?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Jeg drar ikke mine unger med inn på vinmonopolet, de finner veien selv når de blir store nok..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Hva med å ha dem med på restauranter der det serveres alkohol da ??? Da må jo det også være helt fy. Inkl peppes pizza.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Nå er ikke jeg imot å drikke et glass vin el med barn til stedet. Alt med måte, og har ingen problemer med å ta med meg sønnen min på polet. Der er det som regel ikke fulle mennesker, og det er en butikk! Langt ifra farlig... Å skjerme barn helt fra alkohol er hysteri, og slår sjelden ut slik man hadde trodd.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Jeg hverken drikker eller røyker når jeg er sammen med barna mine, men synes det er greit hvis andre tar seg en øl eller to foran de. Har ingen problemer med å ta ungene mine med på pol eller restaurant osv. Synes forøvrig at sammenligningen er latterlig.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 For en latterlig sammenligning! Selv om jeg selv ikke drikker sammen med barna mine prøver jeg da ikke innbille dem at alkohol ikke finnes. Det er helt greit for meg at andre tar seg en øl eller litt vin til maten selv om barna er til stede, det gjør til og med mannen min. Helt greit. Men barn og fyll hører ikke sammen, barna mine skjermes fra å se at mennesker de er glad i bli beruset. Vi kan godt servere en øl til grillmaten når vi har gjester på verandaen en sommerkveld, men har ikke hatt alkohol i dåp og kommer ikke ha det i konfirmasjon. I selskaper som barn er hovedperson serverer vi alkoholfritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå