Musemor med tre søte små Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Når klarte dere å høre hjertet til babyen?
summer85 Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 jeg har en sånn doppler, men husker ikke hva den heter.. men vi klarte ikke å finne hjertelyden før tidligst uke 16.. husker ikke helt når det var første gangen. men var etter uke 16...
oktoberjente2011, fødeklar :) Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 Hei. Har forsøkt et par ganger fra uke 12, og jordmor klarte ikke finne hjertelyden i uke 14 så da ble det en kjapp tur på ultralyden. Frøken fryd ligger langt inne og med ryggen til, ikke veldig samarbeidsvillig men jeg tror jammen jeg skal sjekke nå
HM29 Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Hei Jeg har Angelsound og har hørt hjertelyden fra akkurat uke 10. Den var da rett over skambeinet. Viktig å ta seg god tid, sette lyden på det høyeste og jobbe seg mm for mm over magen, samt ta på mye krem Du hører med en gang lyden om du finner den, høres ut som et lite lokmotiv Lykke til!
lykkeligfru Skrevet 7. mai 2011 #5 Skrevet 7. mai 2011 Hei Jeg har angel sound og fant hjertelyden da jeg var i uke 9 Veldig herligt da forrige svangerskap endte i SA. Er nå i uke 19 og kjenner enda ikkje så mye liv fra babyen. Så inni mellom drar jeg frem angel sounden fremdeles, og nyter å høre hjerteslagene til babyen Da kan eg senke skuldrene etterpå Lykke til med lyttingen
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 Har kunnet høre fosterlyden fra uke 9. Måtte lete lenge den første gangen. Lærte neg etterhvert at den var lettest å finne langt nede, rett over skambeinet og til venstre.
Musemor med tre søte små Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2011 Takk, jenter. Får vel bare smør meg med tålmodighet. Er 7+5 i dag. UL i morgen, dag ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå