Gå til innhold

For kjedelig navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker på å bruke oppkalling, og kalle babyen Anne Kari (evt Karianne). Men selv om jeg synes navnet er pent, har jeg alltid sett for meg noe mer spesielt, har aldri ønska 13-på-dusinet-navn.

Noen som har forslag til hvordan man kan kalle opp etter min og hans bestemor på en mer spesiell måte? Finner i og for seg mange navn, men ikke som kombinerer oppkalling etter både Anne og Kari...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ane Karine

Anna Karine

Anne Karine

Anna Karina

Anne Karina

Ane Karina

Hanna Karine

Hanna Karin

Hanna Karina

Sanna Karine

Sanna Karina

Sanne Karine

Sanne Karina

Skrevet

Hvorfor er det kjedelig? Hun blir sikkert uvanlig nok med navn helt uten a ending og innlagte h er. Syns du skal bruke det som det er, evnt Karianne:)

Skrevet

skal dere bruke begge navnene sånn til daglig eller er ikke det så viktig? derfor dere skal det ville jeg nok gått for Karianne, eventuelt Anne Karine. Syntes kanskje sistnevnte klinger litt bedre en Anne Kari..

Men, det trenger slettes ikke å bli kjedelig nei! :)

Skrevet

mener jo selvfølgelig "DERSOM dere skal det.."

Skrevet

Tror nok vi kommer til å gå for Anne Kari eller Karianne, det er vel heller det at jeg trenger tid til å venne meg til enkelheten i det, har sett for meg et langt og glamorøst navn, og ikke så "jordnært". Når samboer foreslo disse navnene, var det ikke noe jeg hadde vurdert en gang.

Men jeg liker tanken bedre og bedre etterhvert som jeg tenker på det. Har tenkt å bruke begge navnene hvis vi går for Anne Kari..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...