Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Når i svangerskapet fikk dere dem? Brukte dere krem/olje?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 I 1. svangerskap fikk jeg ingen. Smurte bare en gang i blant med Cocoa Butter fra Body Shop og Vichy strekkmerkekrem 2. .svangerskap, smurte aldri. Strekkmerkene kom 4-5 dager etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Fikk ingen. Smurte meg med babyolje når jeg dusja og dr.greves strekkmerkekrem etter hver dusj + hver kveld. Om det var det som gjorde at jeg ikke fikk aner jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 1. sv.skap smurte med lancome ingen stekkmerker 2.sv.skap smurte ikke noe ingen strekkmerker ligger mye i gener
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Uke 38. ser ut som flammer som går litt over navelen. Fikk strekkmerker med en gang jeg kom i puberteten, så regnet med at de kom etter hvert. Smurte litt.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Har ikke fått noen i svangerskapene, men fikk mange i puberteten. De kom ut av det blå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå