klar for 3? Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Leser her inne at flere ikke får positiv på den, men tester positivt med CB. Spør fordi jeg testet svakt positivt med A1 i dag morres. Skyggestrek etter 5-10 min og positiv strek etter 30 min.
Musemor med tre søte små Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Jeg var testoman samtidig som jeg ikke helt trodde på at testen var positiv. Prøvde mange forskjellige merker for å overbevise meg selv om at jeg faktisk var så heldig og var blitt gravid. Uansett, dette kom jeg frem til: Strimlene fra billige-tester og Lifeline (Boots-apotek) testet positivt på først. 2 dager senere fikk jeg ultra svak på A1. Dagen etter det fikk jeg "gravid" på CB digital. Og dagen etter det igjen, fikk jeg svakt på RFSU
Musemor med tre søte små Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Forresten glemte å si. Lifeline og A1 kan leses av inntil 30 min etter den er tatt (etter pakningsvedlegget), så fikk du positiv strek på A1 etter 30 min er du gravid. Gratulerer
klar for 3? Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2011 Takk for det, men tør ikke helt å tro det enda så jeg tenkte å kjøpe en digital i dag.
Peispå! Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Jeg fikk faktisk GRAVID på cb digital 2 dager før ikm, men fikk negativt på A1 sin 2 dager etter ikm... A1 var den som slo ut sist til meg, så skjønner ikke hvordan den kan brukes opptil 7 dager før ikm....
Gjest Milla og Honningkrøllen Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Hm... Jeg trodde resultatet som eventuellt kom fram på A1 etter 5 minutter var ugylidg, så jeg har kastet mine ette 5 minutter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå