Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Føler han vil trøkke meg nedi "møkka". Er ikke så lenge siden jeg fikk et litt bedre syn på meg selv.. Har hatt spiseforstyrrelser og veier nå 38. Men har fortsatt mage, syns jeg selv - og det syns visstnok han også. F.eks så kommer han med sånne "du klarer ikke det der!", "Stor mage du har!" osv.. I følge han, så er han så mye bedre enn meg, i alt mulig. Jeg klarer ikke ditt og ikke datt.. Har sagt han skal slutte men han gir seg ikke.. Idag har han også drevet og spent meg.. Er så irriterende, og han bare ler! *puste*
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Å du blir hos han fordi? Nei det er ikke alltid like lett å bare pakke sekken å dra. Men du burde virkelig gjøre en innsats å forlate denne drittsekken av en mann! Få hjelp av familie og venner, kom deg bort!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Har ikke svaret på det, akkuratt.. Er bare så vanskelig og gjøre det.. Har tenkt det mange ganger, men kommer aldri så langt som til "handlinga"..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Å bryte ut av et forhold er aldri enkelt, uansett grunn til bruddet. Men det å bli værende til en som holder på slik skader deg mer over tid enn hva et brudd vil gjøre! Ta mot til deg og flytt. Det kommer til å være vondt og vanskelig i noen mnd, men når du har kommet deg på egene føtter vil du ha det mye bedre enn du har det nå!! Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Du veier 38 kg og i følge han har du mage???????? Typen din er prakteksepel på en kronidiot! Du burde typpe han hardt i ræva og ut av livet ditt. Når du veger så lite som 38 kg er du alt annet enn tjukk, men heller kraftig undervektig.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 GÅ! Var selv i et forhold hvor jeg ble mishandlet i tre år, så jeg vet hvor vanskelig det er å gå. Men det at jeg til slutt gikk er noe av det beste jeg har gjort. Var single i to år etter han og hadde det en million gang bedre alene enn med han. Dessuten har jeg en fantastisk kjæreste nå som behandler meg med kjærlighet og respekt. Han kommer aldri til å bli bedre han kjæresten din, er ikke en sjans for det. Og du blir bare mer og mer nedtrykt av å være med han. SÅ GÅ NÅ! Han trykker deg nede så du skal føle at du ikke kan få noen andre enn han. Også løfter han deg vel litt opp når det passer for han slik at du skal bli enda mer avhengig av han. Alt er utspekulert. Pass på deg selv og vær såpass glad i deg selv at du velger et bedre liv.. Masse lykke til og en stor klem fra meg
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 Etter ut i fra det jeg leser, så ser det jo ikke ut som han har noen respekt for deg i det heletatt. Det der hadde ikke jeg giddi, kan du finne en god grunn til å beholde ham? En kjæreste, samboer eller mann skal jo tross alt få deg til å føle deg bra, på en eller annen måte. (selv om alle dager ikke alltid er like "rosa") Lurer på hvor mye han hadde ledd når han ikke hadde hatt noen å bruke hersketeknikene sine på jeg?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #8 Skrevet 4. mai 2011 Jepp, det stemmer. Han mener det. Har planer om å gå ifra han, men en side av meg tillater det ikke.. Vil på en måte ikke såre han, uansett om han sårer meg sterkt iblant. Nei, er ganske lite respekt fra han må jeg si.. Er på toppen av lei nå. Takk for det!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #9 Skrevet 4. mai 2011 Hva med å ikke nøre opp under det? Ikke vis at det plager deg. At han ler viser at han får kick utav det, syntes det er morsomt å irritere deg. Så om du vil bli hos han og slippe å bli trakassert hele tiden, kan det kanskje hjelpe om du ignorer slemme kommentarer. Men jeg ville flyttet fra han. IHvertfall for en periode så han forstår at det er grave alvor. At du ikke vil høre sånt fra han. Høres ut som en kronidiot. Dessverre er noen menn slik.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #10 Skrevet 4. mai 2011 Det høres ut som om han gjør det samme som mannen min gjorde når jeg hadde en periode hvor jeg selv mente at puppen hang langt nede på knærne, og at jeg hadde så svære hanker rundt midjen at jeg kunne krølle meg sammen i fosterstilling og rulle hvis gulvet var skeivt. Da kom han med IRONISKE kommentarer som at fordelen med slike pupper var at han kunne slikke både dem og klitten samtidig, eller at det var jo egentlig ganske greit å ha sååå svære hanker, så kunne han bare ta tak og heise meg opp hvis jeg stod midt i veien for ham og alt mulig dumme kommentarer og tulleting. Han sa det på en måte som tydelig viste at det bare var tull, og det var jo så dumt at det gikk ikke an å ta det seriøst heller :-) Han sa det bare for å vise hvor dumt og feilaktig mitt selvbilde der og da var, og jeg håper virkelig at det er det som er hensikten for typen din også. Men likevel er det ufølsomt av ham å si ting på den måten når det er snakk om en spiseforstyrrelse. Håper det går bedre med deg, og at typen din bare har valgt feil måte å prøve å endre selvbildet ditt på. Hvis ikke så stikker du av så snart du føler deg sterk nok til det!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #11 Skrevet 4. mai 2011 Kom deg vekk, eller så kan vi legge deg under den katagorien "dørmatter".
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #13 Skrevet 5. mai 2011 Ehm... var det til 16:28 ??? I så fall så bør du lese littegrann grundigere ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #15 Skrevet 5. mai 2011 Hvis du veier 38kg og mannen din mener du har mage? Han må være passe dum..og veldig frekk...ingen respekt for deg.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #16 Skrevet 5. mai 2011 Ja, han satt siden av meg og begynte plutselig og ta på magen, samtidig som han sa jeg hadde stor mage..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #17 Skrevet 5. mai 2011 Får vondt av deg... Ingen fortjener å være sammen med psykopater..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #19 Skrevet 5. mai 2011 Han har jo ikke alle trekk som psykopater..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå