Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Jeg er 21 uker på vei og har noe uvanlig hodepine de siste dagene, klarte nesten ikke å komme meg ut av sengen.. Sliter med å se på skjermen nå men spør likevel, er alene hjemme og plutselig de siste 10 min har jeg følt meg veldig rar... Svimmel, hodet er ekstremt tungt og klarer ikke å løfte opp hodet på en måte... Hjertet går i hundre om jeg reiser meg opp og jeg blir veldig kvalm, er så redd prøver å ikke få panikk.. Vet jeg har mangel på jern.. hva er dette
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Som hun over her sier: Ring legen nå, evt legevakt om legen din har stengt.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Jeg hadde ringt 113... Tenk om det er noe farlig? Oppdater oss senere, da!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 God bedring. Håper det går bra. Måtte skrive et svar så jeg finner deg igjen senere, og håper det kommer en oppdatering som forteller at alt gikk greit.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #10 Skrevet 4. mai 2011 Ville ringt fødeavdelingen med en eneste gang, høres veldig ut som svangerskapsforgiftning. Så får de avgjøre om det blir sykebil eller taxi til sykehuset, for det er ikke tvil om at du trenger en sjekk. Kan selvfølgelig være ufarlig som blodtrykksfall e.l. men siden symptomene er så like på alvorlig svangerskapsforgiftning tar man ingen sjanser! Hvordan var blodtrykket ditt på forrige kontroll da, var det litt høyt, og hadde du proteiner i urinen? Ring med en gang!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #11 Skrevet 4. mai 2011 Ringte legen fikk komme inn i morgen, han trodde det ikke var noe å bekymre seg for... Sov litt men våknet opp til hodepine ser også skygger i synsfeltet men venter til mannen kommer hjem og hører med ham om ikke jeg blir bedre.. Er elendig, kan godt være svangerskapsmigrene eller noe...
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #12 Skrevet 4. mai 2011 Ta ingen sjanser, ring legevakten istedet!! Få noen til å sjekke deg nå!!!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #13 Skrevet 4. mai 2011 Regner med at du har snakket med lege og vært inne for sjekk nå. Bare et spørsmål... Har du husket å drikke nok? Håper det ikke var noe alvorlig:) Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #14 Skrevet 4. mai 2011 Nei jeg har ikke, har time i morgen.. Legen sa det ikke var noe å bekymre seg før etter uke 24 det med hodepinen..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #16 Skrevet 6. mai 2011 Dette skal du gjøre: drikk mye! Samt få kjøpt floradix, ta den hver morgen en stund.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #17 Skrevet 6. mai 2011 Hei jenter! Jeg har vært hos legen, tok blodprøver og urinprøve.. Blodtrykket var litt forhøyet enn vanlig. Det var proteiner i urinprøvet, har fått noe sterke smertestillende og de virker såvidt, venter på svar på blodprøver og legen skulle ringe tilbake idag eller mandag. Har hodepine enda og ser "flimmer" for øynene. Han sa ikke hva det kunne være... Men er glad for jeg har tabletter som hjelper litt nå... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå