Gå til innhold

Vet du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren her, skal begynne på vg2. Sendte inn søknad før april engang.. og fikk svar idag, at hun hadde fått plass.

Trudde det kom i juli/august engang jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke det fint da? At hun har kommet inn og at dere får svar tidligere enn forventet?

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du lurer på. Så fint datteren din har fått plass! Håper hun fikk førstevalget sitt da:)

Jeg tenker at "førsteopptaket" får man beskjed om nå i disse dager og dersom man står på venteliste får man beskjed i løpet av sommeren. Skolen begynner vel i august, så sent å få beskjed i juli dersom man ikke får plass - da blir det liten tid til å finne alternativer.

Skrevet

Jo, fint er det :)

Bare overasskende. Var førstevalget ja! :)

Aha, ja, men i fjor, da hun skulle begynne på videregående, fikk hun ikke svar før i juli. Begynte bare å lure litt.

Skrevet

kor bra :D da kom hun inn med en gang :)

har fått svar om å komme inn 2 dager før skolestart jeg. utrolig frustrerende

Skrevet

Det er ikke så rart at inntaket til videregående (1 klasse) er ut på sommeren - alle eksamenskarakterer må fastsettes osv.

Men til 2 klasse så går jeg ut i fra at de benytter terminkarakterer el.l og da kan det settes tidligere, og det er jo ikke så rart at det er noe som besluttes tidlig på året - de fleste kommer sikkert videre på det de startet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...