Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Datteren her, skal begynne på vg2. Sendte inn søknad før april engang.. og fikk svar idag, at hun hadde fått plass. Trudde det kom i juli/august engang jeg?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 er ikke det fint da? At hun har kommet inn og at dere får svar tidligere enn forventet?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Skjønner ikke helt hva du lurer på. Så fint datteren din har fått plass! Håper hun fikk førstevalget sitt da:) Jeg tenker at "førsteopptaket" får man beskjed om nå i disse dager og dersom man står på venteliste får man beskjed i løpet av sommeren. Skolen begynner vel i august, så sent å få beskjed i juli dersom man ikke får plass - da blir det liten tid til å finne alternativer.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Jo, fint er det Bare overasskende. Var førstevalget ja! Aha, ja, men i fjor, da hun skulle begynne på videregående, fikk hun ikke svar før i juli. Begynte bare å lure litt.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 kor bra da kom hun inn med en gang har fått svar om å komme inn 2 dager før skolestart jeg. utrolig frustrerende
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Det er ikke så rart at inntaket til videregående (1 klasse) er ut på sommeren - alle eksamenskarakterer må fastsettes osv. Men til 2 klasse så går jeg ut i fra at de benytter terminkarakterer el.l og da kan det settes tidligere, og det er jo ikke så rart at det er noe som besluttes tidlig på året - de fleste kommer sikkert videre på det de startet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå