Gå til innhold

Tilbake i novemberklubben etter 5 år...:)


Modern og fjerdemann

Anbefalte innlegg

Ser ut som det blir nok et novemberbarn. Har tre barn fra før på 16,12 og 4 1/2....Detter blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,

har også: ei som er 18. ei som blir 16 , ei som er 12 , ei som er 4,1\2 og ei som er 3 år

 

Hun som er 4 1\2 har bursdag 30.10 og hun som blir 16 har bursdag 9.11 Så her blir det tett bursdags feiring i november, har termin 5.11 denne gang.

Vi har jo 3 barnsom er like gamle, hihi litt sprøtt. Bor i Aurskog jeg da.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

har også: ei som er 18. ei som blir 16 , ei som er 12 , ei som er 4,1\2 og ei som er 3 år

 

Hun som er 4 1\2 har bursdag 30.10 og hun som blir 16 har bursdag 9.11 Så her blir det tett bursdags feiring i november, har termin 5.11 denne gang.

Vi har jo 3 barnsom er like gamle, hihi litt sprøtt. Bor i Aurskog jeg da.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Morsomt! Jeg har også en på 4.5 fra før, som fyller 5 i november.

Nok et novemberbarn, er jo koselig det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører også til her nå:) vemodig å vite at en hører til i terminklubbene her på bim synes jeg:) fler som tenker det??:) var her første gang i 2004, og når jeg kom hit i 2009 etter 5 år imellom:) DET var jammen stas!:) det er vel ikke mindre stas nå heller!:) går nesten ikke en dag uten at jef scroller igjennom de nyeste innleggene:) ENESTE negative er de som velger å kritisere småting(enkle skrivefeil ol.) istede for å kanskje være uenig i selve innlegget..hmm..rart synes jeg, men, mange gode innlegg med informasjon her også i mange grader, ved siden av mye synsing..:) noen flere tanker rundt dette med ytringen her inne?:) gratulerer til oss kommende mødre!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte forresten til desemberklubben forrige gang, da jeg hadde termin 7.12. Men gutten bestemte seg for å komme ut i november =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...