Gå til innhold

Gartnerlosjens hjelpelinje;-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig, nesten som roser :-) Pelargonium Appleblossom Rosebud ser slik ut, roseform, hvit innerst og rosa ytterst. Men de jeg har sett har vært litt lysere i fargen og med mere hvitt... kan kanskje være en variant av denne likevel?

Fant ellers maaaange fine rosenknopp-perlargonia med litt googling. Nesten så jeg må kjøre innom gartneriet på veien hjem og få fylt opp alle mine nye tomme vinduskamer med råsa! Og jammen fant jeg gamledagse blondegardinger også...

Gjest amandine
Skrevet

Takker! Det var en googleguru med hagegen jeg trengte! Har du sett den før altså? Og kan du pelargonier? Har du tips til nettsted eller annet sted hvor man kan få tak i stiklinger? Skulle gjerne hatt noen mårbacka også...

Skrevet

Jeg er veldig god på å drepe de har det vist seg... hadde en heldig rød en en gang som overlevde kun fordi den hadde blomstervakt hele sommeren da jeg var student (det var den gangen tom kinakålen blomstret...). Hoff så mange dronninger jag har dødat... Har nok bare sett appleblossomen på bilde :-) og i googlingen kom jeg jo over et stiklingsted, jeg skal trykke meg litt bakover å se om jeg finner det igjen. Vent litt!

Skrevet

www.lillegartneri.no var det. Vet ikke om de har noen rosenknopp typer da men...

Skrevet

og www.eragarden.se (ser ut til å hva stor utvalg, tom rosenknopper!)

:-)

Skrevet

Hjelpe meg.. enten så har jeg dysleksi eller så begynner søvnmangelen å bli kritisk. Trodde først det stod "Gartnerlosjens bikinilinje."

• 3 uker senere...
Gjest amandine
Skrevet

ÅÅÅÅ hadde jeg bare vært litt lenger sør! De andre fine linkene sparer jeg til neste vår, var for sent ute for salget i år;-) Men takker takker og ønsker meg appleblossom!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...