to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 sist uke var jeg da tydeligvis 5+2 og så bare fostersekk. i dag 6+3 var plommesekk, foster og hjerte som slo på plass:) hadde fortsatt litt blod i livmora så kom nok til å spotte mer siden det må ut. men alt var bra:)
Peispå! Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Så koselig!! Gratulerer med flott ul-resultat, nyyyyt synet du fikk:-)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2011 ja nå skal jeg kose meg:) men fikk ikke lov å jobbe så får kose meg hjemme:) han sa at når man ser hjertet slå så går det stort sett bra:)
gulda Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Så bra!!! Håper du kan senke skuldrene litt nå og nyte livet i magen! ) Vet hvor skremmende blødninger er, men nå har du jo fått en forklaring. )
Gjest Milla og Honningkrøllen Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Så fint å høre! :-) Slapp av og kos deg!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2011 ja nå skal tida nytes:) regner med det går bra nå fremover:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå