Gå til innhold

når skal man begynne å teste etter EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri prøvd å teste etter EL og har bestemt meg for å gjøre det denne runden. Ifølge Eggløsningskalkulatoren på babyverden skal jeg ha EL imorgen da jeg bare har en 22 dagers syklus. og ikm er 14 mai. Det stakk veldig i magen i overigår og i går betyr det at jeg er for sent ute med å teste eller skal jeg prøve å teste i dag og imorgen? Har ikke hatt noe EL slim enda. Blir litt forvirret av dette, siden det er helt nytt for meg :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står som oftest en tabell i bruksanvisningen som forteller hvilken syklusdag man skal begynne å teste på. Da basert på sykluslengde.

Med en sykluslengde på 22 dager bør du begynne å teste rundt syklusdag 5. Så du er muligens noe sent ute med å begynne testingen nå. Hvis eggløsningen er i gang vil testen som oftest slå negativt ut.

http://pernille.info/faq_egglosningstest.htm#8

Skrevet

Vist jeg skal begynne å teste på dag 5 så henger det ikke på greip da jeg enda går med mensen. begynte å blø 27 april og blødde helt til 4 mai :S eggløsning kan ikke være når jeg har mensen , så den må ha vært i går eller i dag . Da det stakk mye i høyre side på magen og jeg så at jeg har EL slim på papiret iste da jeg var på do. Hva tror du, er jeg helt på jorde?

Synes dette er kjempevanskelig å finne ut av :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...