Gå til innhold

blæ... alle spør hele tiden om tulla har kommet.. lei!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har termin idag. og siste uken har venner og familie ringt unormalt mye og spurt om noe har skjedd. og når jeg sier nei så, "å stakkar.. hun kommer nok snart".. LEI!!

kan de ikke bare finne seg i at jeg sier i fra når hun har kommet ut? som om jeg ikke er rastløs nok fra før av så må alle andre mase i tillegg!

vet de mener godt, men huff å lei jeg er. og om jeg ikke svarer på tlf går ryktene om at noe er i gang. jeeezes..

 

ikke lei av å være gravid, storkoser meg jeg. er bare lei av masinga om noe er på gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, samme her!:) Jeg er 5 dager over termin, så tro du meg når jeg sier at telefonen ikke står stille. Har prøvd å si at jeg sier fra når det skjer noe eller at bebis er født men neida!:) Får legge inn sånn autoreply på tlf: Nei, jeg har ikke født, prøv igjen senere!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda! Synes det er litt kjekt også jeg. Jeg gikk tolv dager over så alle er godt informert om at det nok skjer denne gangen også. Synes egentlig de fleste har vært ganske flinke denne gangen... har termin i morga, så kanskje det blir verre da... Her er det ingen stakkars deg heldigvis.

 

Men det med ryktene stemmer godt. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at ikke folk tenker litt på at det er nå vi skal "hente energi" og kanskje trenger litt ro og fred og kanskje bruker tiden til å sove litt ekstra eller rett og slett bare hvile, -trenger ikke telefoner og sms'er som tikker inn hele tiden da.

 

Ikke minst kommentaren - " jasså du er her i dag og..........."

 

Lykke til jenter, ikke lenge igjen nå...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt ekstra mas nå om dagen ja..

Er man ikke på facebook mange ganger om dagen, så kan du være sikker på at hele veggen er full av kommentarer om jeg er på føden...

Jaja, er ikke bare bare.

Har termin i morra ( menstermin )

Ultermin er 14 mai, så det er jo neste lørdag.

Men håper og tror han kommer før det da:)

 

Uansett så er det ikke så lenge igjen for noen av oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler med deg. Er jo en stund til jeg har termin, hører jo egentlig til juniklubben, men har nettopp fått ks dato som er 27. mai. Kun barnevakten og sjefen på jobben til mannen min som har fått datoen, og kun av praktiske årsaker. Sist var vi så dumme å si fra når vi dro på sykehuset, ble der i fire dager før mini meldte sin ankomst, og fikk sikkert 4 millioner telefoner og smser. Nå vil jo ikke et planlagt ks ta så lang tid, men har virkelig ikke lyst på noe mas nei. Irriterende! Særlig når hormonene raser og man blir sinna for ingenting også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det samme her... jeg vet folk tenker det er hyggelig å ringe men jeg ble så iritert!

det er 7 pers. som ringte meg i dag!!!!!

jeg hadde mens terminen 2.mai og Ultermin 8.may--søndag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig der. Jeg er fire dager over og merker mer mas nå enn tidligere. Heldigvis har jeg en mor som aldri har vært spesielt pågående og ringer max en gang i uka, men det hjeper jo lite når man har en svigermor som maser for to! Hun har tatt hintet nå og ringer sønn sinn heller, det er deilig! Men jeg har jo sagt at vi ringer så fort babyen er ute så syntes det er utrolig irriterende at folk ikke bare kan vente på det. Greit nok å ringe av og til, men syntes hver dag, og annenhver for den sags skyld blir litt i overkant! Man blir sååå lei av å skulle svare på de samme spørsmålene gang på gang! Spesielt lei er jeg av alle som skal gjette på når han kommer. "Ja han kommer nok i løpet av helgen" eller "Jeg har en følelse av at han kommer 10.mai". De siste 5-6 ukene har jeg med vilje satt mobilen på lydløs og ringt/meldt tilbake når det passer meg, som regel mange timer senere. Og facebook er jeg ikke aktiv på og svarer på meldinger etter to-tre dager. Så de er hvertfall vant med at jeg ikke er så tilgjengelig, og det er deilig å kunne bestemme selv når jeg vil prate med folk.

 

Så en ting har jeg hvertfall lært i løpet av svangerskapet, og det er at jeg aldri skal mase på gravide, og at de fleste spørsmål lett kan oppfattes som mas når man er gravid. For må vel innrømme at jeg kan ha vært litt sånn selv til tider, når andre har vært med barn.. Nå vil jeg bare føde og få det unnagjort, så jeg kan slippe maset fra alle kanter! Litt god følelse det også, igrunn!

 

Lykke til i innspurten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...