Gå til innhold

Kjøpe iphone 4 på finn.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å kjøpe en iphone 4. Ser de ligger på 4890,- (16gb) og 5790,- (32gb) på apple.no

Jeg har tidligere vært veldig fornøyd med å kjøpe mobiler gjennom finn.no og tenkte jeg skulle se om jeg fant en iphone der også. Men hvilken pris kan jeg forvente å måtte betale for en pent brukt iphone? syns mange av dem som ligger ute nå skal ha en hundrelapp eller to under det de skal ha hos Apple. :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er stor sjangs å kjøpe tjuvgods på finn.no. Du tar sjansen selv, men jeg ville aldri ha gjort det. Iphoner er attraktivt tjuvgods.

Hvis du søker litt på nettet finner du reportasjer av folk som har kjøpt telefon til dyr pris og deretter ikke kunne ha brukt den da de ikke visste det var tjuvgods. Butikkene/firmaene har lure metoder for å ta slikt. De kobler ut telefonen. Ubrukelig.

Da er det lurere å kjøpe ny telefon som du har garanti/reklamasjon på, eller kjøpe av venner.

Men dette vet du sikkert..

Skrevet

Jeg vil nok heller kjøpt en ny. Mobiltelefoner, pcer etc kunne aldri falt meg inn å kjøpe brukt..

Skrevet

Så lenge det følger med kvittering som stemmer overens med telefonen burde det vell gå greit... :)

Skrevet

jeg kjøpte en iphone 3GS gjennom finn.no. Så og si ikke brukt og mye billigere enn i butikk (en stund siden så jeg husker ikke hva jeg ga)

Jeg var ihvertfll meget fornøyd med handelen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...