Gå til innhold

slanketips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsket er å gå ned 5 kg til 15. juni..... har begynt å trene mer, og det hjelper godt på, men vil ha litt mer fortgang.. er "babymagen" som skal vekk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erstatt middagen med to brødskiver. Da raser kiloene av.

Skrevet

Skriv opp alt du spiser og hvor mange kcal det inneholder. Spis ca 500 kcal mindre enn du forbruker til vanlig og tren regelmessig ved siden av. En gå/jogetur på en time om dagen hjelper masse.

Bevilg deg gjerne en kveld i uka da du får lov til å spise det du har lyst på. Da er det mye enklere å avstå i hverdagen.

Skrevet

Kjedelig men dog det eneste som fungerer; forbruk mer enn du putter i deg :)

Skrevet

jeg orker ikke begynne å telle karorier, det blir for mye styr for meg.. hehe;)

Men jeg jogger en time nesten hver dag nå.. henner det blir annenhver dag..

Jeg spiser stort sett 3 skiver til frokost med honning... feil kanskje?

så spiser ei skive med skinke eller annet kjøttpålegg til lunsj..

Middag spiser jeg variert... vil ikke spise annet enn det ungene mine gjør, føler jeg gir feil signaler om jeg skal få spise noe annet, siden de MÅ spise det som er til middag.

kveldsmat spiser jeg sjeldent..

Skrevet

11.02 var hi..;=)

Jeg har forresten veid 70 nå i 5 år... uten om de to gangene jeg har vært gravid da, da har jeg selvfølgelig veid mer....

så jeg legger ikke på meg, men går heller ikke ned...

Skrevet

drikk herbalife morgen og kveld. den får du mye energi av i tilegg

Skrevet

3 skiver med honning til frokost er mye! Om du vil ned såpass mye så raskt tror jeg du faktisk bør begynne å veie maten og skrive opp alt. Du trenger ikke spise annen middag enn ungene, bare mindre mengder enn du er vant til.

Snsynligvis får du i deg noe mer enn det du har skrevet her også. Spiser du ikke fukt? Drikker du ingenting med energi i? Aldri en kakebit eller noen rosiner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...