Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Det har selvfølgelig en sammenheng med spenningen i å reise, men å fly er helt fantastisk! ÅÅåååå... som jeg gleder meg
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Tuller du? Stå i eviglange køer, sure personale (ikke de kabinansatte, men de ansatte på flyplassen), trangt, enten for varmt eller for kaldt, grusom flymat, vente på bagasjen, vente på flytoget....huff. Elsker å dra på ferie, men koser meg ikke før jeg er framme. Men god tur, skulle ønske jeg hadde din innstilling!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Hehe, var jo ikke det Hi snakket om da! Hun snakket om å FLY!! Jeg er ikke så glad i å fly, får litt klaustrofobiske tanker når vi er oppe i luften. Men det går helt fint! Kan ikke gjøre noe annet, da jeg elsker å reise på ferie
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Jeg elsker å fly... sette seg ned med en god bok og vente på å komme til et nytt sted! Må innrømme at det ikke er helt det samme med små barn med på lasset, så gleder meg til neste alenetur til sommeren (selv om flyturen blir i det korteste laget da, hehe)!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Ja, mente å fly Men når det er sagt så elsker jeg alt som hører med også. Køene, vente på koffert. De små colaboksene på flyet og dotter i ørene. Juhhuuu!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå