Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Av usikkerhet, skepsis og greier. Er alenemor til 2 barn, og har vært singel i snart 3 år. Har blitt svikta på det groveste av samtlige jeg involverte meg i etter bruddet med barnefaren. Nå skal jeg få besøk av en av mine bestevenner, som har vært lenge forelsket i meg men turte ikke si det før for ca 2 ukers tid siden. Vi prater i telefonen hver dag, han virker veldig interessert og sier at hans planer er å komme på besøk ofte, finne på ting med meg og senere barna, osv. MEN... når han virker fraværende på sms fordi han er opptatt, stresset eller noe sånt, ikke svarer med en gang, så får jeg følelse av at noe er galt og besøksplanene blir avlyst, og han mister interessen. Jeg er lei av å tenke det verste hele tiden, men det verste har skjedd alle de andre gangene. Er ikke noe godt å ha det sånn i den første fasen når man egentlig skal sveve på rosa skyer. Jeg gleder meg enormt til han kommer på besøk, og skulle helst ha ham her nå :S Hvordan takle de negative følelsene og slappe av?
Alltid Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Jeg synes du gjør det ganske greit selv her- og det er å være klar over at de vonde følelsene kommer fra fortiden, mens det nå er framtiden som gjelder. Du kan nok vanskelig legge det helt vekk i og med at det på en måte har formet deg, men du kan kanskje jobbe med å tenke positivt framfor negativt. Dessverre vil det aldri være en garanti for at ett forhold vil vare, men skal man "vinne" så må man satse. Om du er villig til å prøve igjen så synes jeg du skal stå på. Men når det passer seg så vær åpen for nykjæresten om hvordan du har det og hvorfor du innimellom reagerer litt irrasjonelt. ... ikke så mange gode råd fra meg ser jeg :S
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Tusen takk for svar. Har til nå kun fått bekreftelse på interesse, men blir engstelig for det. 2 dager til vi skal møtes, og jeg er et nervevrak Har enda ikke sagt til ham at jeg tviler på ham, men har spurt et par ganger om han virkelig mener at han er seriøst interessert osv. Skal jobbe med tankegangen min og håpe på at det går bra denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå