Gå til innhold

Ny jobb gjennom bemanningsbyrå, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordeler og ulemper?

Når det står i stillingsutlysning at jobben er fast så blir man vel ansatt i selve bedriften etterhvert?

Er lønna dårligere når det er gjennom byrå?

Takker for alle innspill :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser jo INGEN svar, aargh :(

Skrevet

Noen som vil svare på nytt, PLIIIIIIS??

HI

Skrevet

Erfaringene mine er iallefall dårlige. Dårligere lønn, og skikkelig kjipt den dagen jeg tilfeldigvis ble gravid. Ble gravid med spiral, så var absolutt ikke i planen, bare så det er sagt før noen skyter. Sa fra før jeg skulle skrive kontrakt på fast ansettelse, fordi jeg følte det best å spille med åpne kort.- Det var ikke smart. Fikk ikke ansettelsen og hadde null rettigheter ifb sykemelding etc fordi jeg var på kortvarige kontrakter. Du har lite rettigheter rett og slett, så om det ikke er en jobb du er avhengig av hadde iallefall ikke jeg søkt. Aldri mer for min del.

Skrevet

Takk.

Så kjedelig for deg da. :(

Har en venninne som ble ansatt fast etter tre mnd gjennom byrå og hun hadde bare positive ting å si. Skjønner det er litt forskjellige erfaringer ute og går. :)

Skrevet

Ikke alltid en får svar på alt etter få minutter.. Jeg jobbet i november for bemanningsbyrået i Kristiansand. Innen 3uker i jobben fikk jeg spm. om jeg ville fortsette i fast jobb, og utenom byrået. Takket ja, og det va flott:) fikk i mitt tilfelle 150 i timen, men det kostet det selskapet va 250 i timen å ha meg den ene mnd, så de ville selvfølgelig ha meg inn i vanlig stilling ognikke innleid. Fortsatte med samme lønn, helt topp. God erfaring.

Skrevet

Tusen takk :)

Står jo på ansettelse at det er fast stilling. Er jo bare å søke og da høre :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...