Gå til innhold

Gå fra samboeren, hvordan går man fram?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren har vært utro, et langvarig forhold, og har løyet om dette hele tiden. Oppførte seg som en dust mens dette stod på, men nå er han på knærne, og vil gjøre "alt" for å redde forholdet.

Jeg har ikke hatt noen planer om at forholdet vårt skulle ta slutt, vi har bodd sammen i et tosifret antall år, og har 2 barn sammen, og pusser opp et gammelt hus, som var drømmehuset vårt, og vi er snart ferdige med det. Men denne utroskapen og løgnene... klart jeg ser alt vi har og alt vi mister om jeg går, men det er han som har driti seg ut, og jeg finner meg f... ikke i det. Vi går i terapi, men vet ikke hvor mye det har for seg.

Hvordan går man fram da, for å gå fra hverandre. Jeg er ikke avhengig av ham på noen som helst måte, vi sitter ganske likt i det økonomisk, men ingen av oss har råd til å kjøpe ut den andre når det gjelder huset. Har barnehagegutter, så er jo nødt å finne noe i nærheten her for å leie. Kjipt å bli sittende i en liten toroms fordi han har vært så teit :/ Han ser tydeligvis for seg å ha unga annenhver helg hvis jeg går fra ham. Hvilke praktiske ting må vi ordne i forkant? Eller bør jeg være kynisk/rasjonell og heller bli og se om ting går seg til (han vet jo at jeg ikke er videre begeistret for ham) men synd å ta fra barna lekekamerater, hage, hus og trygge rammer og... blæh...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...