Gå til innhold

Er jeg kanskje litt......forstyrret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det handler om størrelser på klær.

Jeg er høy og slank med ganske store pupper. La oss si jeg er omlag 174 cm og et par tre og seksti kg.

Nå er jeg på kjolejakt til en flott fest i utlandet. På de fine butikkene jeg har lett etter kjole kommer jeg meg inn i str 12, men den str strammer over rygg og byste, og gir meg tendenser til valker ved bysten/under armene.

Str 14 sitter flott, men er litt stor over brystet. Dette er likevel min str i denne fotside kjolen med "empireliv".

Saken er at jeg sterkt misliker at jeg må bruke str 14. Jeg føler meg stor og feit. i Speilet ser jeg at jeg er veldig flott, men det gnager meg at jeg må ha str 14. Er jeg litt gal...?

Er str 14 for litt store jenter...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med den høyden er ikke st 14 stor i det hele tatt. Hadde du vært samme vekt og 160cm hadde du nok hatt st 6.

Skrevet

Ja, jeg ut fra det du skriver her, så vil jeg si du er vel over gjennomsnittet kroppsfiksert:-P

Skrevet

Så lenge du ser flott ut er du flott!

Drit i tallet!

Og dessuten - heldige du som er høy nok til den størrelsen!

Hilsen ei på 160 med store pupper - klær som passer på puppene er stort sett for store alle andre steder...

Skrevet

Jeg har det også litt som deg som er en seksti; må ofte opp en str pga puppene :/

Og ja, jeg er ganske så kroppsfiksert for tiden og trener hardt for å bli kvitt litt valpefett hehe :)

Hi

Forresten, takk til deg som mener jeg ville vært str 6 om jeg var lavere, det var meget trøstende ord ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...