Gå til innhold

Kan dette brukes utenpå kjole til et bryllup?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig og overhodet ikke pyntet.

Skrevet

Nei! Det ser ut som en duk.

Men til en hyttetur er det sikkert ok, men bryllup...NEI.

Skrevet

Tenkte i annen farge i tilfellet da.. HI

Og et sjal i dyr alpacca ull syns jeg ikke passer til en hyttetur ihvertfall

Skrevet

Fordi det ser billig og hytte-aktig ut. Spiller ingen trille at den er dyr så lenge den ser billig ut.

Passer seg dårlig i et bryllup.

09:12

Skrevet

Ok, da får jeg lete videre... Forslag mottas med takk.. ;)

Men jeg hadde aldri brukt noe sånt på hytta...

Hi

Skrevet

Fy så stygt!

Ser ut som det er kjøpt på nille...

Skrevet

Tror ikke de selger sånt på nille....

Skrevet

Kjøp deg et fint sjal på Cubus. Der har de flere i alle farger. Det står faktisk skjerf på dem (tror jeg), men jeg har brukt et slik i bryllup. Veldig klassiske.

Skrevet

Hvordan så det ut da?

HI

Skrevet

Jeg syns heller ikke det var spesielt pent. Spiller liksom ikke så stor rolle om det er alpakkaull, det ser likevell ut som noe min mor eventuelt bestemor ville ha troppet opp med.... og jeg er 30 altså og slett ikke noen moteløve, men syns bare ikke det der var et bryllupsplagg. :)

Skrevet

Jeg synes det var litt pent, men ikke i den fargen.

Og HI skriver jo at hun ikke skal ha den fargen. Jeg syns også at burde være en god del kortere.

Skrevet

Det er et plagg økologiske bibliotekfruer i 60 årene bruker når de skal drikke te av sine store kopper sammen med de andre kjerringene i lunsjen.

Skrevet

130-32 var fint.

Skrevet

Synst også 30-32 var fint, men til bryllup? Man bruker vel ikke noe strikkeplagg eller heklet til bryllup?

Skrevet

115-6 kan vel også gå?

Poenget er vel at det ikke akn være for stort, eller for "tett/grovt".

Skrevet

Synes det var pent jeg. Hvorfor skal man ikke kunne bruke strikke/hekleplagg til bryllup? Hva annet skal du ha på deg HI?

Skrevet

Strikke og hekleplagg hører absolutt ikke hjemme i bryllup. Uansett pris så er det ikke stilfullt nok. Er det et bryllup på landet og kleskoden er casual kunne du KANSKJE brukt det.

Skrevet

Ja, 130.32 kan fint brukes i bryllup syns jeg. det er jo bare et lett sjal, mens den første greia jo var så stor og dekkende. gå for et skal du kan ha liggende lett over skuldrene isedet. :)

Skrevet

Jeg synes godt du kan bruke strikket sjal til bryllup (og det er mye finere enn noe billig fra Cubus), men det bør gjerne være litt elegant og i tynt garn. Det første forslaget er greit nok, men det er mer et koseplagg enn til bryllup, og det er for stort, synes jeg. Men JA til strikket sjal! :)

Skrevet

Synes den var kjempefin jeg! Men om du skal i sossebryllup passer det kanskje ikke..

• 4 uker senere...
Skrevet

Vet dere hva?

Jeg dreit i hva dere sa jeg, og heklet sjalet! I hvitt.

Og det ble kjempefint ;) Gleder meg til å bruke det!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...