Gå til innhold

Noen som også var her i 2006?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært moro å høre om noen av dere var tilbake!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp:) var her i november og desember 2006. fikk i juli 2007

Skrevet

Jeg var her i 2005. Fikk min første trulte på slutten av det året, så var vel her med flere av dem som hadde termin innen første halvdel av 2006 i alle fall :)

Fikk også ei trulte på våren i 2008, og var stadig innom her mens jeg var gravid med henne og.

Nå er det en pitteliten spire i magen igjen, og jeg synes liksom det er litt moro å innom her litt denne gangen og :)

Skrevet

ja, kom inn mot slutten av 2006, fødte i mai 2007. :) husker ikke hva jeg het den gangen og tror ikke jeg var veldig aktiv da heller. :)

Skrevet

Jeg var her fra sommeren 2005 til våren 2006 :)

Skrevet

jeg var her fra januar til oktober 2006, også november 07 til juli 08 =)

men husker ikke nicket jeg hadde da! eneste jeg husker fra den gangen er Gulli.. hu som alltid skulle provosere! :P

Skrevet

Var også her i 2006 og i 2007/2008, og nå er jeg tilbake som prøver :D

Skrevet

Jeg var her i slutten av 2006. Fikk gutten mars -07

Skrevet

Jupp!

Jeg fikk min sønn 8.september-06 <3

Skrevet

jeg var! fikk i november -06. husker ikke nicket mitt da, og tror heller ikke jeg var så veldig aktiv her inne. nå er det på'n igjen, termin desember :)

Skrevet

Dolis; Var du aktiv på november klubben 2006? Jeg fikk og da:)

Skrevet

Jeg var her i 2006, fødte i mars 07 :)

Skrevet

jeg husker ikke.tror kanskje ikke det, var ikke så mye innpå den gangen, nå derimot... jeg fikk nr 3 da, venter 4.mann i des. du da?

Skrevet

Jeg var aktiv på novemberklubben i 2006 - da fikk jeg nr tre. Venter og min 4 nå:)

Skrevet

Jeg fikk nr 3 i februar 2006, venter nr 4 i desember :-)

Skrevet

Jeg fikk nr. 2 i april 2007, så jeg var her i 2006. Var ikke så veldig flink til å skrive innlegg, leste mer.

Skrevet

Jeg fikk ei jente i november 06, så var her fra mars til nov det året. Het Louise 82 ....og et eller annet! Fikk en gutt i august i fjor, men det er vanskelig å løsrive seg;-)

Skrevet

jepp jeg var her i 2006, fikk en gutt juni-06 :)

og skal nå ha i september-11 :)

Skrevet

Ja , fra høsten 06, fikk i April 07.

Var aktiv i April klubben :)

Skrevet

Jeg var også her i hele 2006, for første gang. Er tredje gang jeg henger ut her nå, venter i november, som jeg også gjorde i 2006.

Hadde samme nick!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...