Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Har dere lest dette? http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10093234 Ekkelt! Har lyst til å finne fram gamletelefonen min igjen (Nokia et eller annet).. Er det litt hysterisk?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Ja, det er hysterisk. Må være slitsomt å ha det slik
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har den, og har da ikke tenkt å bytte den ut. Greit at den har det høyeste nivået med stråling av alle telefoner som blir solgt i Norge, men samtidig ligger den jo langt innenfor hva som er lovlig og akseptabelt.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har den, og har da ikke tenkt å bytte den ut. Greit at den har det høyeste nivået med stråling av alle telefoner som blir solgt i Norge, men samtidig ligger den jo langt innenfor hva som er lovlig og akseptabelt.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har den og kommer til å beholde den. De hadde aldri solgt en tlf som var farlig så ja det er hysterisk.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har også den, og kommer til å beholde den. Jeg snakker veldig sjelden i mobilen, og bruker den nesten bare til tekstmeldinger. Skal jeg snakke med noen mer enn en kort beskjed bruker jeg fasttelefonen. Mobilen bor i veska mi, aldri på nattbordet og uhyre sjelden i lomma. Jeg har respekt for stråling og hva det kan føre til, men begrenset bruk tenker jeg at er helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå